tirsdag den 4. februar 2014

03022014








Idag har jeg sagt farvel til min dejlige kæreste, som endnu engang tager til Norge. Denne gang for over 2 måneder, hvilket vil sige at han først er tilbage til påsken. Det bliver nogle lange måneder, hvor man skal undvære hinanden, men det skal nok gå. I denne uge har jeg started ud med at starte i skole igen på andet semester. Det er nu dejligt at komme igang igen, efter næsten 2 måneders ferie, men det ser nu ikke ud til at blive et specielt hårdt semester, da der er langt færre timere end på første semester, hvilket jeg bestemt ikke vil klage over. Imorgen står den på arbejde og det samme gælder torsdag, ellers bliver det bare for det meste slapning i denne uge. Outfittet var ret afslappet og dejligt varmt, undtagen for tæerne og den bare ryg, men efter min mening skal disse boyfriend jeans styles med høje sko og en feminin overdel for at skabe kontrast til de meget mandige jeans. 

Love Line,

TRANSLATION

Today I've said goodbye to my lovely boyfriend, there have too get back to Norway. This time he would not come home for over 2 months. It would be some long months, where we have too be without each other, but we will be okay. This week I've started in school again after almost two months of holiday, but the second semester does not look that hard. Tomorrow I'll be at work and the same Thursday. The rest of the week I'll be relaxing. The outfit is quite relaxed and warm except for the toes and the back, because after my opinion boyfriend jeans should be styled with feminine details. 

1 kommentar:

  1. Hold da helt op, er virkelig vild med jakken - den er super flot! Jeg er fan :D
    Jeg har forresten en giveaway på min blog http://camilla-soerensen.blogspot.dk/2014/02/giveaway.html

    Kiss <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet