onsdag den 29. januar 2014

Another Ear Piercing?



Jeg ved ikke, hvad der gav mig den ide at jeg skulle have endnu flere huller end de tre jeg allerede har i hvert øre, ligesom på det nederste billede. Derfor tænkte jeg, at jeg ville kigge mig omkring efter lidt inspiration på Pinterest (min bruger: @linesfashionandbeautyworld). De looks jeg var mest vild med var disse tre, nok mest det sidste billede, da det minder mest om de tre huller, som jeg i forvejen allerede har, så skal der bare lige tilføjes de to øvereste. Jeg overvejer det kraftigt, måske man skulle få det lavet imorgen, når jeg alligevel har fri?

Love Line,

TRANSLATION

I don't know where I got the inspiration to get another ear piecing, but I got it somewhere. I found some inspiration on Pineterest (my account @linesfashionandbeautyworld) for you. The look I'm loving the must is the last picture, because it remind me the must of the three piecing I already have and I just need the two upper ones. I'm really considering it, maybe tomorrow when I've the day off. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar